10 små steg



Tjejerna fick vattkoppor precis lagon till jul och nyår :)


Julen firades med kusinerna från Åhus, vi var hemma hos farmor och farfar :) Det var en snäll tomte som kom med fina och många paket.


Nyår firades med vår kära grannar/vänner. Passade perfekt då deras lilla N oxå hade vattkoppor.

Nu är vi inne på dag 15 på det nya året.
Bella har börjat ta sig fram med fötterna. 10 steg minsann ;) Tror hon kommer gå när hon fyller 1! Det är ju snart, helt galet!! Hennes tänder ploppar ut med. Ont gör dom för hon är verkligen gnällig och sover väldigt oroligt. Hon kan säga små ord - som mamma pappa titta vovve voffvoffsen säger hon ngt läte som ska vara Olivia ;) Ova Uva typ ;)
Olivia är rolig och smart ;) Hoppas det håller i sig.. hihi..

På lördag ska jag göra vid mig i håret, fick ett ryck och beställde tid hos en elev här i Åhus. Har inte råd att lägga 1600 på enbart färgning, inte just nu när jag går hemma iaf! Så jag testar och ser vad hon kan göra, vill bli ljusare men INTE blond! :)
Längtar bort till en varm strand och lite paraplydrinkar! Kanske snart?? Vi får se ...


Kram på er som läser...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad lite koppor dina flickor fick, mina barn syntes knappt för alla prickar... Men nu är de avklarat och du slipper nu oroa dig för de! :)

Tycker du är jättefin i de mörka, de klär dig! Men sen är du iof lika fin i ljust hår. Allt klär en skönhet! Kram

2012-01-15 @ 23:59:22
URL: http://MammaSySanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0