Sjukstuga

Ni är det bästa som finns även om jag ibland känner att jag behöver räkna till 1003, många gånger :)





Idag är en sån dag som inte kommer bli så rolig, Bella hade feber imorse när hon vakna halv 7. Fick panodil så febern är ju borta men tyväårr har hon en äcklig slemhosta. Skulle träffat Louise med barnen men vill inte riskera att smitta. Olivia är utråkad. Inget dagis på måndagar ju.
Hennes önskemål är lekplatsen så jag ska bara ta mig ur soffan så vi kan gå dit..
Staffan har åkt till Tyskland igen - puh!



Kommentarer
Postat av: Frida

Att Du är Duktig! Vilken ork! 2 småttingar och själv så mycket. Enormt imponerad av dig. Vilka söta hjärtan byxor bella har :) Och SÅ blåa ögon :), vet du när ögonfärgen är bestämd? Vet att det ändras i början iaf. Och Olivia har verkligen blivit stor tjej! Älskar dina rader..

2011-11-15 @ 06:47:14
Postat av: Amme

Uppdatera :)

Har ju inte FB längre så du får gärna skiva lite här :)

Kramen

2011-12-01 @ 16:44:26
Postat av: carro

Åh vad fin lill tjejen är i sina kläder (stor tjejen såklart också) hittar inte de där byxorna ngnstans... :(

2011-12-10 @ 16:29:04
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0