på kvällen


Hej!
Sitter på min vanliga plats såhär på kvällen.
Olivia sover medans Bella vill vara vaken.
Idag har vi haft besök av Olivias dagiskompis så Olivia var helt slut när dom gick hem.
Efter ett bad somnade hon gott. Måste säga att det går faktist himla bra just nu med att vara ensam.
Staffan är ju iväg men kommer imorgon igen. Blir mycket resande för honom veckorna som kommer.

Snart är det dop för Bella och idag var det första fallet vattenkoppor på Olivias avdelning.
Hoppas INTE vi får hem det här innan dess. Skulle vara så typiskt!

"Liten" väger nu 6300 och är 63 lång. Det går så snabbt.
Rullar från rygg till mage gör hon snart med, bara en tidsfråga.
Stark i nacken är hon med, ska ta fram bumbon o testa det lite..

Doktorn ringde o sa att mitt nässvar hade kommit o det visade sig att det satt en bakterie. Så äntligen ska jag äta penicilin o bli helt frisk.


Nu ska jag gotta mig med choklad & cola light & såklart titta på DHW..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0