Lördag


Mulen sådan. Men vi ska ha d mysigt ändå. Olivia och Staffan är ute och tvättar bilen. Själv sitter jag här med kaffet och Bella ligger och jollrar. Det där med att vända sig var nog inte så roligt för nu gör hon inte det mer haha. Latfis!
Igår körde jag hem från Vellinge till mitt hem i Åhus :) När jag är i Vellinge känns det ju som mitt hem för där jag uppväxt - men det är skönt att komma hem till sitt egna igen efter nga dagars "semester" - ja för uppassade med mat och "barnpassning" blir vi :)

Nu ska jag ta tag i dagen - njut ni med ♥



Mina fina.


Olivia blir så glad när hon inte träffat pappa på en hel vecka.

Kärlek..


Kommentarer
Postat av: Therese

Men åh, tack söta du.

Nej flätan är inte alls komplicerad, väldigt enkel fast det tar lite tid och kräver lite koncentration. Du hittar säkert tutorials på youtube, sök på fiskbensfläta.



Hoppas allt är bra med er, liten växer ju så det knakar och är så lik sin syster. Kramar

2011-05-30 @ 08:04:16
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0