Hoppetossa!


Sitter här medans Olivia tittar på Dora och Bella sover.
Igår var jag och kollade upp vad det var för fel på mig - en kraftig bihålsinflammation hade jag åkt på.
Nu vill jag bli bättre för det är drygt att känna sig så tjock i huvudet + att inte smaka ngt.
Linda och kidsen kom på ett spontant lekbesök och sånt uppskattas. Olivia och Elise är inte bästa vänner om man säger så haha - dom bråkar en massa!! Men sen är dom jätte bra kompisar och fnittar och busar. Men det är ju så med barn. Söta är dom iaf ♥
När dom åkt hem gick Olivia ut till pappa som helt plötsligt stod och byggde upp en STOR studsmatta.
Och när jag skriver stor menar jag verkligen stor ;) Överlycklig blev Olivia.

Staffan höll på att fixa medans Olivia "bara" skulle testa..
Så nät är där nu ;)

Ska se om jag hinner med en liten dusch innan fröken B vaknar.
Är i väldigt behov av det!


Fredag idag = helg! I love it!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Perfekt att skicka ut henne där när överskottsenergin börjar visa sig! Har en hoppborg och den är jag väldigt tacksam över!! Speciellt när de e fint väder och man kan ligga i en solstol brevid! :-)

2011-05-06 @ 10:30:29
URL: http://MammaSySanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0