Gnistan?


Hej kära ni som fortf kommer in här o läser.
Som ni märker så har jag ju tappat gnistan till bloggen.
När jag eg har mycket att skriva om ja då tappar jag lusten.
Märkligt!!

Vi har haft sköna dagar uppe i Sundsvall, bilresan gick över förväntan - duktiga snälla barn..♥
Spenderade en vecka sen i Vellinge då Staffan var i östersund.
Olivias humör har blivit bättre eller ja det går ju från dag till dag. Har märkt att här hemma är det som värst.
Måste nog rymma lite mer ;)
Bella växer som en häst, typ.. hon är så snäll!! Tänk att vi fått två bebisar som varit och är så lugna.
Härligt!! Hon blev 3 månader igår. Herregud vad tiden springer...

Sommaren knackar nog snart på - vi har ju fått en försmak av den - I love...
(dock ångest över hur jag ser ut)

Nu ska jag ta och snyta min snoriga näsa, när ska denna förkylning ge med sig?
Ska till doktor P i eftermiddag. Han ska titta på Bella som hostar och knappt får luft på nätterna.



Finaste lilla B ♥


Tokfis med en slinghätta på huvudet :)


På hotelet i Stockholm.


Påväg in till Heron city..

Dax för påskmiddag hos syster.






Ha en fin dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fina bilder du lagt upp, sötnosar era flickor!!!

Håller din blogg under uppsikt! :-)

Kram

2011-05-02 @ 10:39:03
URL: http://MammaSySanna.blogspot.com
Postat av: Carro

Saknar ofta den gnistan!



Dina döttrar växer så det knakar, söta små!

2011-05-02 @ 13:03:01
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så fin där är Jojo! :) FIIINT hår!

2011-05-02 @ 13:21:18
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Frida

Vaddå ångest över hur du ser ut? Du är ju skeeeetsnygg!!!! ;)

Och dina barn är bedårande..

Härligt att du har haft en skön semestertripp, behövs minsann då och då.

Hoppas Du mår kalas, älskar som sagt dina inlägg.

Kram F

2011-05-02 @ 13:36:05
Postat av: Mor

Vad ni är fina, alla våra kära barn stora som små. Om jag ska var helt ärlig så är ditt hår jättefint.

Söta Bella och roliga och söta Olivia. Roligt med sådana bilder. Ja tänk vilken resa i bilen 200 mil med två småttingar, duktiga var dom och helst Olivia. Nu väntar en vecka med massa jobb för att sen vara ledig lite. Kramen mor

2011-05-02 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0