Bellabus



6300 gram
63 cm

Det går så snabbt - liten bebis är en stor bebis nu..


Kommentarer
Postat av: Anna

badet och solen lättar lite grann men jag kliar mig fortfarande enormt mkt, jobbigt!!! :(



Kom gärna med beställning! Du kan ju komma med eget önskemål om tyg osv så det passar just din lilla tjej!

Kram

2011-05-17 @ 13:01:29
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Så fin Eriks nästkusin är! Ska bli kul på söndag att träffas igen!

2011-05-17 @ 21:00:19
Postat av: Mormor-Ann-Sofie

Vilken söt liten Bella,snart mer än 14 dagar sen vi sågs sist. Vilken glad storasyster Olivia vi har pratat med i telefonen. Man vet ju knappt vad man ska svara henne.. kulig och smart tjej. Ses snart. pussen till er alla ni är så söta alla. Morfar blev så glad för sången.

2011-05-18 @ 21:37:44
Postat av: Mor

Vilken söt liten Bella,snart mer än 14 dagar sen vi sågs sist. Vilken glad storasyster Olivia vi har pratat med i telefonen. Man vet ju knappt vad man ska svara henne.. kulig och smart tjej. Ses snart. pussen till er alla ni är så söta alla. Morfar blev så glad för sången. Kram från Morfar <3

2011-05-18 @ 21:40:27
Postat av: Mormor Ann-Sofie

Ska bli så roligt på söndag att få träffa er alla. Jag och Far kommer och det var ju längesen vi sågs sist. Saknar Olivia och lilla Bella pussen till er <3<3<3<3 hälsa Staffan

2011-05-18 @ 22:11:19
Postat av: Anna

funderar också på att röra mig mer men först måste jag bli lite läkt i ryggen, sen är jag sugen på att hitta ngt sm inte är för tungt eftersom min rygg är som den är. Men promenader är både bra för rygg och kalorier, vovve och baby! ;)



Kram

2011-05-20 @ 21:23:32
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0