Lika




Ska Bella oxå bli en knubbis som Olivia må tro?
Kinderna har börjat komma nu *ler*


Olivia är på dagis, det var inte poppis idag.
Hoppas hon inte börjar bli sjuk eller ngt för hon beter sig lite så när det är ngn sjukdom på G.
Tror ni jag hinner duscha innan Bella vaknar?
Hoppas, för det är jag verkligen behov av.
Bilen är fixad så jag ska köra till affären innan hämtning.
Tänkte börja äta lite nyttigt här hemma så då måste jag ha nyttiga saker med!
Blev inspererad av min syster.
Även om jag inte ska gå på ngn diet eller så nu..
Men kan man äta så gott o även vara nyttig så är det ju bra :)
Ska ta och baka ett bröd sen idag..

Frukosten bestod av Verum hälsofil och i den tog jag solrosfrön och linfrö.
Gott och bra för magen.

Nu ska jag sluta att ta tiden här, har ju en del saker som ska göras innan kvart över 12!

Kramen


Kommentarer
Postat av: jane

Vet du! Jag jar kommit på vem Olivia liknar!! Lilla Ida (emil i lönnebergas lillasyster!) Skitlika, kolla själv=) Så söta!

2011-03-02 @ 20:32:24
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mormor

Trodde jag lagt ett utlåtande på detta innan. Men visst man ser knappt någon skillnad. Men jag vet ju vilken overall som är ny så jag vet. Olivia nr 1 Bella nr 2 hur enkelt som helst. Eller vad tror ni andra Kramen M&M

2011-03-03 @ 21:53:43
Postat av: Anonym

Tror där är nått skumt i gång, kolla det. Pussen Mojan

2011-03-03 @ 23:21:19
Postat av: Lisa

Är du säker att det inte är samma bebis?!

Obehagligt lika haha :-D

Söta som få också såklart hi

2011-03-04 @ 08:24:15
URL: http://mnatremirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0