Leende



Jag önskar att jag alltid hade kunat gå runt med ett leende på läpparna..



Idag har varit en bra dag med kalas för Olivias dagiskompis, vi stannade till sist och åt pizza med dom.
Olivia somnade medebums när vi kom hem så vi kunde se melodifestivalen utan stök och stim.
Bella sov sig igenom kalaset med lite pauser m mat och bajsblöjsbyte ;)
Tur hon inte var som igår, skrek nästan hela dagen och kvällen. Men hon är i ett språng nu enligt min "bibel"..

Imorgon blir nog Underbara barn mässan..


Kommentarer
Postat av: Amme

Superfin bild!

Den "bibeln" måste jag ju lätt köpa! :))

2011-03-05 @ 23:16:21
Postat av: Karolina

Sötnos ... :)



Att le hela tiden är svårt ... men man kan le inombords - bara att tänka positivt som blir det toppen :)



Hihi - drömde om er inatt ... Bella såg ut som en kålunge med bruna flätor och var riktigt bestämd.. hihi ... tokigt!! :)



Puss från fjällen

2011-03-06 @ 19:17:45
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Frida

Även om du inte alltid ler så ska du veta att Jag ler varje gång jag tittar in;) Ni är en sån fin familj. Lycka :) Du är så vacker Johanna!!

2011-03-08 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0