Gäsp..


Vilken natt!
Det är inte så att Bella är skrikig eller så - utan hon vill inte ligga själv på natten. Hon ska ligga i famnen HELA tiden. Så inatt har det sett ut såhär - gick o la oss 12, klockan 1 kom Olivia in till oss ( ingen plats i sängen) - halv 2 vaknar Bella o vill ha boppe - somnar efter ca 5 minuter och jag ska lägga ner henne i korgen, då vaknar hon o jag tar upp henne. Efter det har jag haft henne i famen fram till 4 då Staffan vaknar och ser hur jag sitter upp och sover. Han tar henne i en timme och sen vill hon ha bröstet så jag går upp och sätter mig i soffan med henne. Där somnar både hon o jag. Så inatt har jag inte legat ner en ända gång. Måste komma på en bra lösning! Eller får  soffan bli min nya säng. Sittsäng..
Klockan 7 kom Olivia upp och då var det bara att starta dagen..
Om jag är trött nu? Jo då sa att... *ler*

Ska inte klaga än eg för ju mer hon växer ju mer skrik och så kommer det säkert bli så jag ska njuta av att det eg bara handlar om närheten!

Nu är jag själv och bebis sover.
Olivia är hos farmor och farfar och Staffan hos doktorn.

Kanske ska ta tag i disken? Hatar när det är stökigt i just köket!


Puss



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag satt ochså upp i sängen och sov, tills jag gav mig fan på att lära mig att ligga och amma och det funkade skitbra. Spjälsängen kloss in till vår säng, rullade ihop filtar och lade mot spjälorna så risken minimerades att T skulle ner. Sen ammade T och jag sov, jag sov inte hårt, men ändå. Ligger man fel får man dock ont i hela kroppen, men det var värt, eftersom man fick sova och ha den lille nära samtidigt.

2011-02-05 @ 12:49:11
Postat av: mamma till William

Stort grattis till prinsessan :) Hoppas att allt är bra med dig denna eftermiddag? kram

2011-02-05 @ 14:26:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis till nykomlingen!!! :)

vad söt hon är... Kram

2011-02-05 @ 14:36:44
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: sabina

du får tänka på fam annorlunda det gjorde jag när jag hade min lilla nyfödd + en på nästan 3 år

2011-02-05 @ 20:41:42
Postat av: vera

Ännu en gång ett stort grattis Johanna=)

Det e tufft nu i början innan söta Olivia vänjer sig..

Jag vet själv hur hemsk man kände sig för min lilla Annie blev ett rent monster!! Aldrig mot Kalle utan mot mig å Kenny... Mest mig!

Var mysket bråk å så i början men sen kommer et gå jätte bra!! =) Jag lovar!

Jag såg din komentar på fejjan..

Sömnen ja, va ska man säga?!

Kommer oxå att bli till det bättre...

Men jag undrar fortfarande när jag ska få sova en hel natt?!?!

Men visst e det mysigt i alla fall=)

Du har jätte söta och fina barn!!!

Kramis

2011-02-07 @ 02:24:18
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sitta upp och sova, är det något man måste lära sig när man får barn? ;) Isåfall måste jag börja träna, haha... :)(nej, inte gravid) men lyckas aldrig somna annat än liggandes rak lång ;)



Ha en fin vecka! Kramar!

2011-02-07 @ 11:06:15
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0