Isen ligger fint på vägen


7 december knackar på dörren. Halt är det idag så dom där timberland skorna hade suttit fint nu om dom skulle passat!! Besviken. Men jag beställde 38,5 och testade Lindas 36 och dom passade. Så visste eg att dom skulle vara förstora. O då hade jag redan beställt dom. Aja - får skicka tillbaka dom. Ska ner i skoaffären här och se om dom har kvar ett annat par timberland som är mycket snyggare och BILLIGARE! ;)

Jag borde ringa doktorna och kolla hur det är fatt med mig. Känner mig lite konstig och har ont i min mage på ngt obehagligt sett. Har ingen spreciell aptit heller. Kan ju vara för S inte är hemma, för det är tråkigt att äta själv. Gör mat till barnen men glömmer mig själv ! Eller nä det gör jag inte..
Vågen visar 50 nu - tänk att jag var nere på 46 när jag var som smalast. Inte så vackert..

Barnen växer som dom ska.
Bella gör framsteg hela hela tiden.
Nu står hon själv en stund om man släpper henne.
Frågar man vad vovven säger kommer det ett sött "vovvov" från henne..
Busig och söt är hon helt enkelt.

Olivia är som hon brukar ;)
Det finns stunder då hon är underbart go, snäll och lätt att ha att göra med..
Andra stunder är hon väldigt svår. Som en liten tonåring med så mycket vilja och bestämdhet.

Älskar mina flickor även när det är som jobbigast ♥







Imorgon blir det fullt hus!



Kommentarer
Postat av: Mor

Världens finaste familj, söta små tjejer och klart man kan lite knepigt i magen när man går där själv. Nu ses vi snart så får du lite egentid. Pussen och Kramen Mor och Far

2011-12-07 @ 22:11:58
Postat av: Linda

Ojoj, smala du. Jag har kunnat tänka mig att iaf hamna med en vikt som BÖRJAR på en 5:a... Hopaps vi kan ses snart, jag är ju ledig treeeeeeee veckor! PUSS

2011-12-11 @ 23:04:50
Postat av: carro

,Yes,visste det. Dem verkar vara poppis. Slut precis överallt..meeerd!!

2011-12-13 @ 12:19:08
URL: http://aasfaltblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0