Tjo



Hej!
Här går dagarna undan fast idag har vi bara varit hemma .
Olivia ville inte till dagis och jag orkade inte gå in i en fight. Sen skulle vi på fika/playdate med hennes dagis kompisar som tyvärr blev sjuka. Så ja vi har haft en hemmadag o jag har städat om varanat, inte så lätt med två barn hemma. Staffan kom hem tidigare så han har haft Olivia ute. Skönt för både henne och mig ;)

Ja nu ska jag ta tag i lite annat.
Imorgon kommer Frida och lilla Tindra hit.
:)

15 dagar kvar tills vi ska upp till Sundsvall - jag längtar!
1 år sen sist!!!!


Kommentarer
Postat av: Mojan

Älskar er ni är så söta. Tuffa brillor Olivia har på sig. Pussen Mormor

2011-04-05 @ 22:36:24
Postat av: Annie

Bella ser ut att bli en riktigt blondin ju, eller Olivia kanske också var blond när hon var bebis? Jag ska definitivt gå in och kolla efter påslakanet där, tack :). Kram

2011-04-07 @ 07:37:41
URL: http://bandholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0