Söndag igen



Idag måste jag säga att det varit en bra dag!
Det blev att jag städade av huset när Olivia och pappa var ute och gjorde fint i trädgården.
När jag var klar grillade jag korv till dom så fick dom fika ute på gräset på en filt, mysigt.
Efter gick jag oxå ut och vi var ute hur länge somhelst. Underbara höst väder.
Gick in och mös i soffan sen gick vi på en promenad igen och såklart besökte vi lekplatsen.
En riktig utedag må jag säga!

Annars har helgen varit bra men stundvis väldigt jobbig.
I fredags hade jag och S en dag på stan själv - jag behövde vara ifrån lilla O ett tag då hon var såååå trotsig och med mina hormoner så orkade jag bara inte. Så hon var hos farmor och farfar och vi gick på stan i flera timmar.
Shoppade en massa, ja Staffan mest. Han köpte ett par varma stövlar till mig ♥ Sen köpte jag boken som jag ville ha, hittade den inte först och vågade inte fråga om den. Gick bara och fnissade när jag tänkte på hur dumt det lät. Men somtur var så hade S ögonen med sig så han hittade den. Fynda en bok till Olivia med som hon ska få i julklapp. Mamma mu ;) Jätte bra pris - 100 kr mindre. Dom hade ngn barn vecka.
Åt gott gjorde vi med på graffiti - hur längesen somhelst ju - det var smaskens.


Nu väntas det varma mackor med champinjonstuvning!

O vet ni - jag har hittat ett namn som känns sååååå rätt till lillasyster!


Kommentarer
Postat av: sandra

Å mysdag!! Så kul med namn nyfiken ju :-)

kramizz

2010-10-17 @ 21:22:23
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Gabby

Låter som en toppendag!=) Åhh-Graffiti har så himla god mat. Nu blev jag nyfiken på namnet;)) Kramar!

2010-10-17 @ 21:22:32
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ibland är man tvungen att ta en dag på tu man hand :)

2010-10-17 @ 21:54:19
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, nu blev jag namn-nyfiken, för jag antar att du inte menar det namnet du sa när vi sågs på Åhlens då? Nyyyyfiken!!!!

2010-10-17 @ 22:11:27
Postat av: Johanna

Linda - lalalaa nä det är inte Bella ;) Men vem vet vi kanske ändrar oss igen. Men just nu är detta namnet givet för lillasyster - måste säga att det är himla likt ert namn till M kom jag på... :)

2010-10-17 @ 22:35:33
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhhhh, jag som äääälskar namn, och så är du sådär hemlighetsfull! Men det finns väldigt många fina namn som påminner om min lilltjejs, så det är säkert fint då! =) (När) ska du avslöja då? ;) Är det vanligt eller ovanligt?

2010-10-17 @ 23:21:53
Postat av: Rebecca

Vi hittade den på blocket för 1000 kr. Ligger på 1800 kr ny. Kanongunga! Ångrar det inte en sekund :)

2010-10-17 @ 23:26:55
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Jennie N

Låter som en väldigt mysig helg och ibland behöver man lite tid på tu man hand =)

2010-10-18 @ 09:12:59
Postat av: Gabby

Skönt att ha kommit på ett namn!=) Har också listat ut ett flicknamn OM vi skulle få en liten tjej ngn gång;) Mmm den bomben ser väl härlig ut;) den består av philadelphia, creme fraiche, cayennepeppar, italiensk salladskrydda, rödlök & toppas med rom & rädisor;) man blandar samman allt, lägger plast i en skål & lägger i blandningen, därefter in i kylen i några timmar sen vänder man upp & ner på skålen & lägger bomben på en plan tallrik & garnerar med rom;) Kramar!

2010-10-18 @ 13:35:11
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Jessica.O

Så mysigt att ni tar er egen tid. Vi ska oxå göra det snart, till Åhus gästis äta gott & stanna över. *längtar så! Att ens hormoner & trotsig unge inte går ihop vissa dagar känner man igen. Ha en bra vecka! *kram

2010-10-18 @ 20:04:41
Postat av: Caroline

Mmm, det där lätt himla gott! :) Varma mackor...jammi!

Här sitter jag o är hungrig...haha!



Hoppas allt är toppen och vad nyfiken man blev på namnet nu då ;)

Kram!

2010-10-19 @ 17:15:39
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0