Ett litet hej!


Dagarna går o jag njuter av min syster och hennes barns sällskap.
Vädert är fint och vi ligger på stranden och har det bra.
Bebis och jag växer - jag växer nog mest. Snart är vi inne i vecka 15 - mycket galet!
Har börjat känna ngt men vet inte om det är Mini som rör sig eller lite gaser;)
En stor dam med namn Olivia har varit trotsigare än trotsigats ett par dagar. Verkligen jobbigt.
Idag tog priset! Men jag förstår henne för hon hade ju inte sovit ngt. Så klockan 7 fick hon snällt gå och lägga sig.
Hoppas hon sover för natten med. Man vill inte bli arg på henne men idag så kunde jag inte låta bli!
Staffan kom hem från Stockholm idag sen jobbar han sista dagen på fredag och efter det är det 4 veckors semseter.

Nu väntar vi på film här - Case 39 -verkar verkligen hemsk! Ska vi kunna se den??









Ha d fint!


Kommentarer
Postat av: Mor

Kommer upp till er imorron, har med oss M&M plus kalops. Det blir på eftermiddan som vi dyker upp. Kramen (fina bilder)

2010-07-15 @ 00:56:15
Postat av: Josefine

Vad härligt det ser ut att ni har det!!

Din syster har en jättesnygg frissa, gillar den :-)

Är det dust hon har för att det ska stå upp så som håret gör??

Ha det gott/Jossan

2010-07-15 @ 18:47:17
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Mycket läcker bikini!

Va mysigt med graviditet, är själv i vecka 29 om tjugo minuter ;)



STOR KRAM

2010-07-15 @ 23:39:06
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: vera

Men Åååh, ska du ha bebis nr 2 =D

Det har jag totalt missat haha=)

Grattis grattis grattis!

Såå mysigt=D Kramis

2010-07-16 @ 00:51:07
URL: http://avkb.blogg.se/
Postat av: Amme

Åh case 39! Va den bra??? Jag såg trailern & blev sugen & se sen hehe.

2010-07-16 @ 10:12:28
Postat av: Madeleine

På barn nr:1 gick jag upp 36kg det var BLÄÄÄ

Nr:2 gick jag upp cirka 15kg

Nu på barn tre har jag än så länge gått upp 20kg :S och är i vecka 29...

Men om ngr veckor ska allt väck ;D

2010-07-16 @ 17:24:16
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0