1 2 3

 Ja om 3 dagar är vi i ett varmare land - sisådär 30 grader varmare! Helt underbart men jag kan verkligen inte förstå det. Vi längtar alla 3 här hemma. Packat o klart är det iaf, nästan. Lite lite saker till.
Tror dock inte det kommer bli som andra semestrar då jag Johanna intagit solstolen hela dagen! Nu kommer man få springa efter en liten vilding. Men vad gör det? Vi kommer få det så bra♥

Annars är det bra med, Staffan och jag är ju faktist ganska snälla mot varann nu förtiden - inte så mycket bråk.
Och det är ju himla skönt. Vi ska se på bröllopsfotografen strax. Mys med film, längesen nu. Olivia somnade för en halv timme sen. Hon är vaken till så sent på kvällarna. Jobbigt. Syster ringde innan men man kan ju inte prata i tele för hon ska ha uppmärksamhet hela tiden eller ska hon prata. Så sorry!!!

Längtar mer än mycket till den 15 april med, men ska nog inte längta ihjäl mig för vips då är dagen kommen.

Ska ringa till ett jobb imorgon o höra lite ang att hoppa in. Det är på ett korttids boende för handikappade barn.
Precis vad jag kan tänka mig!!


Nu ska denna gamla haggan se vad mannen gör - så lång tid kan det väl inte ta att bränna en film?


Kommentarer
Postat av: Anna

tänk att ni ska få komma till värmen!! VA HÄRLIGT!! :) Bada bada bada!!



Undra vad som händer i april?



Skönt att ni e sams, trodde ni brukade va det? Alla var vi ju våra upp o ner stunder..



Är det på samma boende som jossan jobbar? Också intresserad av det!



Kram om dej o va rädda om er o NJUUUT på semestern

2010-03-01 @ 18:36:02
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0