Sväng vänster.

Hej där.
Ja vad har jag gjort idag då?
Jo kört bil juh ;)
Går bättre och bättre..
Körläraren tyckte att jag skulle köpa ett paket på 11 lektioner + teroi men om jag inte behövde alla skulle jag få pengrana tebax.
Gud vad jag längtar efter att kuna köra vart jag vill när jag vill! Förstå vilket socialt liv jag kan få ;)

Var ute sen och körde till Höllviken med daddy. Han skulle till affären så jag passa på att köra han dit sen öva vi på att parkera. Jag har fattat lite nu hur man gör ;) Sen är det cirkulationsplatser som vi övar på hela tiden.

Olivia sitter och är jätte trött nu - hon ska faktist få sova fast hon eg bara ska nanna en gång per dag.
Men lika bra så hon är pigg och glad sen.

Kalajs tajm....

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0