Kom och håll om mig!


Det är minusgrader. Jag sitter här och fryser. Ögonen är ganska trötta.
Skulle till ams idag men han ringde och ändra tiden till imorgon. Himla skönt.
Var inne och körde igår och allt så bra ut. Han förstår inte att jag blev kuggad.
Hade sån tur - det skulle ta 3 veckor tills jag skulle få tid. Men där kom in en avbokning så jag ska köra på fredag.
Jag är såklart mer nervös denna gången - för jag vill ju klara det! O så ska det börja snöa!!!! Allt är på min sida - eller? Jag menar det kommer ju försvåra allt.

Idag har Olivia tomtekalas på dagis med julklappar och så.
Jag har köpt en pippi väska till henne. Skulle ge för 30 kr men hittade inget för det.
Så köpte denna för 60kr på Eko.
Så gick jag in på Barnlek här i Åhus och då skulle dom ha 105 kr för den. Sjuk skillnad!


Nu är det två veckor sen snart som jag träffade min man.
Kan säga att det känns konstigt. Men han ska vara ledig sen.
*hoppas*


Kommentarer
Postat av: Jenny

60 spänn är rena kapet. Vad är Eko för något?

2009-12-18 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0