Plaska på


My good vilket ösregn det kom innan!
Men till Olivias lycka så klädde jag på henne regnstället och stövlarna så hon fick gå i ALLA vattenpölar och plaska.


Jag har haft en tröttis dag så jag har lunkat runt i mysbyxor hela dagen. Känns tråkigt men ibland är det ju så.
Vi har precis ätit ungsbakad falukorv och potatismos - men att äta potatismos som är gjord på nypotatis är inte gott!


På lördag är det fest som gäller, så se upp Kristianstad. Denna dam har inte varit ute här på ca 2 år..
Ska bli kul att gå ut med Elin och gänget - förr var vi ute massa massa mycket! Men tider förändras..
Men jag säger - bättre sent än aldrig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag var med skiträdd att vi skulle kantra med båten men efter två minuter så glömde jag det. De var inte så läskigt som ja trodde.

Men vi slapp inte regnet, Men som tur var hade vi gått i land för o fiska så vi stod under träden i skogen. för de åskade me! men de varade i 15 minuter sen va de sol igen! =)



Ja är deu ledig på torsdag ? sk till tandlkaren men sen är ja ledig. Kan höra me syster me! O Anapana.

Hon har inget lösenm längre, www.liese.blogg.se

kramkram

2009-08-11 @ 21:56:00
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: lisa

hejhej=) och du har också låst upp vad roligt =) Fast såklart hade du fått lösen om du velat innan =)



Vi flyttar 1 sept ut till en marklägenhet i Transval. Ska bli sååå skönt med trädård =)



Är allt bra med er? Förretsen fick ni svar å¨vad prickarna var för nåt ?

2009-08-12 @ 09:11:15
URL: http://liese.blogg.se/
Postat av: Mad

Va kul med utgång. Shake rumpan för mig med;)

2009-08-12 @ 09:31:26
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0