Mina fötter är goda.


Sötaste Olivia har idag börjat äta på sina fötter. Haha vad gulligt det såg ut.




Idag har vi varit i stan o handlat lite smått o gott. Behövde nya byxor till Olivia då hon växt ur sina andra!
Köpte lite till mig med - underkläder! Det var mig på tiden...
:)
Efter det körde vi till min kära mormor o morfar. ♥

Haaa igår träffade jag Rose. Det var visst öppna förskolan babycafét var på :) Så där satt vi o sjöng..
Olivia var JÄTTE trött men gillade det.. Kul med sånt - ska kolla upp det i Åhus med. Men tror det va redan 9 på morgonen. Alldeles för tidigt isåfall. Man har ju sina rutiner. Men kanske får ändra på dom. *hum*
:)

Nä nu ska jag kolla på allt jag köpte idag.

Adjööööö.

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Hej! Kan aldrig sägas för ofta, Olivia är så söt! Jag sitter här hemma och smälter! Underkläder unnar man sig nästan aldrig, iaf inte jag! Vad gör man på babycafé?? Låter kul! Kram

2008-09-25 @ 21:53:27
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Moster

Haj haj haj !! Sötis !! Jag vill oXå va i Vellinge.... men men - snart kommer ni upp ler Ska bli supermysigt!! Saknar er!! Puss å Kram....

2008-09-25 @ 22:05:00
Postat av: brallan

hon är för jäkla härligt söt!!

2008-09-26 @ 11:30:50
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Amelie

herregud va sött

2008-09-26 @ 18:26:23
Postat av: Pappa

Saknar er =(((

2008-09-26 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0