Lördag - kallt ute!


Gud hösten är verkligen här nu!
Det gäller att klä sig varmt - men det är mysigt!
Kan man krypa ner i sin jacka...

Just nu har jag fått Olivia att somna i sitt egna rum.
Jag är stolt!!!!
För jag trodde det skulle vara omöjligt iochmed hon vill ha så mycket närhet när hon ska sova.
Händerna i ens mun så man riktigt hör hur hon skrapar på tänderna. Dra i näsan o  ja....
Men jag började sjunga - Vem kan segla förutan vind vem kan ro utan åror ... om om igen..
Tilslut slogs dom blå igen och nu sover hon gott.
Antingen sjuger jag så fult att hon inte orka lyssna eller så sjunger jag fint så hon kom till ro :)
Staffan sa att jag sjöng fint så han nästan ochså somna så jag litar på han *hehe*

Oroar mig lite inför flygresan den 27 okt och 2 nov ... vet att det är länge till men när jag kollade tiderna så är vi i luften  när Olivia ska sova för natten och ena gången är vi på Arlanda och utan vagn. Gaah lite panik för hon är inte den som somna på en. Så hon kommer säkert vara jätte gnällig - men mest är jag orolig att hon kommer vara så trött att hon inte mår bra av att inte få sova... ohh herregud vad jag ska tänka mycket. Jag vet att det kommer lösa sig... haha..!

Ska köpa en ny stol till Staffan - gud vad jag stör mig på den. Bara knakar!!!! O så va det en sån dyr "sportstol" ...
Men i mina ögon kan den kastas! Sådeså! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, det är mkt att ha ån på tycker ja =/.. Men fint som fasen är ert hus ;)! Vi vill bo Ovesholm, Vä, Öllsjö, NorraÅsum, Fjälkinge, Hedentorp, Hammar tex.. Inte för långt från stan med andra ord. sett att dem bygger nytt och att de markerat ut tomter i Ovesholm =) men vilka det ä som bygger där vet ja inte =/...

2008-09-13 @ 15:24:13
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj, det är mkt att ha lån på tycker ja =/.. Men fint som fasen är ert hus ;)! Vi vill bo Ovesholm, Vä, Öllsjö, NorraÅsum, Fjälkinge, Hedentorp, Hammar tex.. Inte för långt från stan med andra ord. sett att dem bygger nytt och att de markerat ut tomter i Ovesholm =) men vilka det ä som bygger där vet ja inte =/...

2008-09-13 @ 15:24:26
URL: http://jennssy.blogg.se/
Postat av: Linda

åhhh den låten sjöng jag alltid för Jacob när han va liten och skulle sova hehe det är väl en sån enkel låt så säkert många som trallar på den =) men mysigt låter det säkert i dom små öronen (och tydligen dom vuxnas ,-) )

Kan förstå att du är nervös för flyget, jag va riktigt nervös när jag skulle flyga med Jacob men som tur va så hade jag mina föräldrar med mej och dom hjälpte mej mycket.. Men tänk på att det inte finns tillgång till att värma välling på flyget - ett misstag som min son inte gillade speciellt =/

Men som sagt så är det ett tag till så du har gått om tid att vänja dej vid tanken =)

2008-09-13 @ 23:06:50
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0