Orolig


Uff ja. Inatt har jag inte sovit bra. Säger bara TACK för att Staffan kommer hem ikväll!
Jag har legat o inbillat mig att ngn har stått o lyst in med ficklampa och sen hört steg utanför huset.
Såklart har det bara varit inblining men fan alltså. Jag har aldrig varit mörkrädd på det här sättet.
Finns inget att göra heller. Jag bor ju här. Jag måste kuna sova o slappna av. Men en vacker dag så sover Staffan alltid hemma. Hoppas jag! Då får han skydda oss. Från alla tjuvar som eg inte finns här men i mitt huvud ;)

Olivia ligger o nannar ;) Haha kollar jag igenom mina inlägg så gör hon nog det alltid eller klagar jag på att hon inte sover. Tss...
Får ta o städa undan lite innan Han kommer hem..Tråkigt men d måste göras..!

Sotaren var här innan - jag som trodde det skulle vara en snygging .. men det va en äldre man.
Haha! I alla filmer är ju såna snygga ;) Men här var det en Bengt som kom...
:)

Nä solen lyser så jag ska ta o fixa här hemma nu sen ut o gunga med Olle... uff nä.. Olivia!


Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Usch va obehagligt! Jag gör likadant när J jobbar sina nätter. Ligger och lyssnar, tror att någon är på balkongen osv..Inte alls kul!

2008-10-23 @ 12:36:04
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni får skaffa er en vakthund som kan skrämma bort alal tjuvar :) Hoppas allt är bra annars? Kram Malin & Elias

2008-10-23 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0