Goda grannar!


Ibland förvånas man över hur folk kan vara..

Jag gick ut till Staffan efter jag gjort vid mig..
Olivia hade somnat i vagnen och vi skulle gå en runda.
Vi visste inte vad vi skulle äta för det vi skulle haft åt vi som lunch.
Då ropar grannarna - Har ni ätit ngt ikväll?
Nä säger vi!
O då frågar han om vi vill ha grillat?!
Självklart säger vi.. :)
Så vi går ut o går en runda o efter en halvtimme kommer vi tebax och äter hos dom.
Jag fick gå in efter vi ätit för lilla olivia var jätte ledsen (hungrig)..
Staffan stanna kvar, grannen bjöd både på öl och snaps.. haha!
Så nu ligger staff i soffan o sover..
Sömnmedel kanske??
Kan säga att grannarna är i 70 års ålder..tror jag!
Hehe..

Sen på tal om grannar!
Dom som bor rak över oss har bott i Trelleborg.
Då sa jag att jag kom från Vellinge.
O helt plötsligt kom vi fram till att deras son och jag gått på samma grund skola och samma högstadie.
Och han var 83a. Så ja jag vet ju vem han är! Haha världen är allt liten. och som hon sa - så hamnar du i Åhus!
;)

Imorgon ska vi till Staffans syster på dagen.
På kvällen blir det nog att umgås med grannarna som bor längre bort..
Inte dom som är 70 *ler*



image635


 Mammas favorit!

 Finaste sömnfilurerna!


image636


Kommentarer
Postat av: Pauli

Åh vad rund och go hon blivit om kinderna :) Längtar tills vi ska ses igen! Trevliga grannar, så fint ni bor! Puss, imorgon ska vi träffa lilla Elina :)

2008-05-02 @ 23:03:55
Postat av: hannapanna

hej hopp jag e sjuk idag så jag o camilla ska ses på tors istället, då kanske du kan hänga på? ciaooo

2008-05-03 @ 09:53:27
URL: http://elliotminprins.blogg.se
Postat av: Mojan

Trevligt med äldre grannar, men jag tror inte dom är över sjuttio men det är svårt att veta. Tänker på din mormor och morfar som är äldre än grannarna. Ni kan va glada att dom vill bjuda över er till sig. Idag har jag tvättat med högtryckstvätt på hela trädäcket känns som sommar ute juh. Olivia är ju bara så söt, så ni får gärna komma ner i nästa vecka. Pussen och kramen från Vellinge.

2008-05-03 @ 19:09:34
Postat av: Anna

Ni e najs som vanligt!!

Grannarna era e sådana man bara önskar man hade =)

Själv e jag inte på bästa humöret.. blöö...

Kramar från mig

2008-05-03 @ 22:44:26
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0