Sånt där onödigt som är tidsfördriv ;)




Hur gammal är du om fem år?
30
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Staffan
Vilken är den senaste filmen du sett? National Tresure 2
Vem ringde du senast?  Karolina, men hon var inte hemma eller ville hon inte svara :)
Vem ringde dig senast? Mojan
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ni som känner mg VET att jag är sms männsika. Har fobi för telefonen ;)
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? I onsdags
Vilken ögonfärg har du? grön/blå
När vaknade du i dag? 12:30 (men hade varit vaken innan för att kissa)
Vilken är din favoritplats? Just nu är det sängen.
Vilken plats föredrar du minst? Skolan
Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis på ett ställe som jag trivs, hoppas såklart att det är med Staffan o mina barn. + att min familj är nära.
Vad skrämde dig om natten som barn? Att sova själv, alltså mörket va skrämmande.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag såg på funniest homevideo..
Hur stor är din säng? 1.80
Har du stationär eller bärbar dator? Stationär men sitter vid den bärbara ibland.
Sover du med eller utan kläder? Brukar sova med trosor men sover jag borta blir det med linne me.
Hur många kuddar har du i sängen? 1 som jag sover med.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Är jag ute så skor, är jag inne strumpor o duschar jag så vill jag vara barfota ;)
Är du social? Jag kan va när jag vill.
Vilken är din favoritglass? Chokladglass (ischoklad från GB)
Tycker du om kaffe? O yes! Den ingår i min morgon ritual.
Vad dricker du till frukost? Kaffe, juice & o'boy men inte allt på samma gång..
Kan du spela poker? Nepp, eller kan kan jag, men då får ngn säga hur man gör :)
Tycker du om att mysa/kela? Är jag på humör så sjävklart, men just nu i min gravida kropp så är jag ganska anti. :)
Är du en beroendemänniska? Beros på vad det menas me det..
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Jajjemen..
Kan du några andra språk än svenska? ja Engleska
Har du någonsin åkt ambulans? Ja och det va inte sålänge sen.. Drack ngt dåligt och blev liiite förgiftad!
Äger du dyrbara smycken? Nä jag tror faktist inte det?!
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Konstigt nog finns det inget i ummet som är rött fast jag vet att vi har mycket av det i huset! Hum!
Flirtar du mycket? Anä, inte när man har en pojke som Staffan. Eller jo jag flirtar med han! Ibland! Haha..
Kan du byta olja på bilen? Tss vad tror ni? Såklart.....INTE!
Vilken var den senaste boken du läste? Tiger-ungen.
Läser du dagstidningen? När jag är i Vellinge men inte hemma i Åhus, vi har ingen!
Prenumerera du på någon veckotidning? Ja just nu Mama..
Dansar du i bilen? Dansar i bilen? hur gör man då? Vickar lite på huvudet är jag diggar jag gör väl :)
När var du i kyrkan senast? Det måste varit när Engla döptes!
Ångrar du något i ditt liv? Det finns saker som man kanske inte borde gjort men man kan inte tänka så, för då hade man inte varit där man är idag.
Hur många adresser har du bott på? 2
Har du hoppat bungyjump? Nä, vill inte heller..
Har du kvar blindtarmen? Ja
Umgås du fortfarande med din barndomsvän? Tyvärr inte men där får man väl skylla sig själv..
Bästa semestern? Malta resan !!!


Kommentarer
Postat av: Pauli

jag sla vara med i tidningen Mama, så du får hålla utkik till mig för jag har den inte :)

2008-01-20 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0