En vaken elefant..

..utan snabel :)

Gud vad jobbigt det är att inte kunna sova!
Vi gick och la oss klockan 12 inatt.
Somna ganska snabbt.
Klockan 3 gick staffan upp för att dricka och då vakna jag!
Trodde jag skulle somna om..
Men nä, sist jag titta på klockan så stod den på halv 5!
Somna nog om iaf, i en 1½ timme. Sen va d kört.
Staffan körde till jobb o där ligger en klarvaken Johanna (elefanten)  och en livlig liten
prinsessa i magen.
Känns så lönlöst att gå upp så tidigt när man ändå inte ska göra ngt!
Får hoppas jag blir trött snart och iaf kan gå o lägga mig till 10!

Annars då?

Magen växer för varje dag känns d som!
På söndag är det bara 4 vekor kvar!
Galet!!!

Mor & Far kommer upp idag med Staffans bil.
Den har varit på reparation och vi har fått låna Volvon som vi eventuelt skulle köpa..
Dom stannar över natten och mojan ska göra sin GODA fisksoppa! *mums*
Sen har hon köpt lite bebissaker som jag bett henne att göra.. :)

Igår var det sista gången på föräldrarutbildningen...
Såg en förlossnings film.. Ska säga att den gjorde mig inte lugnare..
För AJ AJ AJ det kommer göra så ont!
Och jag är jätte rädd att jag ska blöda massa! Har juh somsagt min blödarsjukdom och det känns
som inte dom har tagit den riktigt på allvar! Måste verkligen säga till min barnmorksa att skriva upp ordentligt i journalen hur det står till! Visst Malmö (MAS) hade skickat min utredning till dom MEN står den där?
Behöver medecin som gör att blodet minskar..
Vill somsagt inte förlora en massa och sen vill jag inte bli akut kesarsnittat!
Sen allt på allt så får jag inte få nålar in i muskler och jag tål inte vissa medeciner!
Guuuud vad komplicerat det kan bli!


Nä nu ska jag ta lite yoggi o sen kanske titta på tv så somnar jag nog om?!?!?!

Tog bilder på magen, för jag tyckte den va stooor...
Dokumentera är bra...
:)



V 34+5


Sola, ja tack!


V 11

Skillnad? :)
Rätt roligt att se.. Tänk att jag har en stor bebis i magen!
Fantastikt!

Godnatt/Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Aaah! Du eeee ingen elefant! Du e gravid! O det e fint! SÅ det så! ;-)

2008-01-25 @ 13:51:17
URL: http://www.snuttetuffe.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej..Vilken fin mage du har!!Tycker inte att du liknar en elefant iaf!!Läste att du har blödarsjukan, vilken grad har du??Ha en trevlig helg!Kram Emelie

2008-01-25 @ 17:34:08
URL: http://emelisan.webblogg.se
Postat av: Karolina

Men vilken underbar mage :) Å stoooooooor :) Sötis ligger där i :) Puss !!

2008-01-25 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0