sista för ikväll!


image363 Nu har han gått och lagt sig! Förstår att han är jätte trött! Men då blir jag sittandes helt själv igen! Så tråkigt. Visst jag hade kunat gått o lagt mig men jag hatar att ligga o vrida o vända mig. Därför ska jag bli trött först! Han har varit uppe sen kvart i 6 + att han har jobbat heeeela dagen. Vad har jag själv gjort? Ja ni vet väl d? Vaknade vid 12 sen bara slappat hela dagen. 
Vill att hon kommer ut NU så jag oxå får ngt att göra.. Jag hade gärna åkt in till stan o så men nu när det är så nära så vill jag inte riskera d. Bebis huvud är inte fixerat än och skulle vattnet gå, ja då måste jag vara liggandes! O jag lägger mig inte ner varsomhelst :)

Jag har iaf satt fram video kameran och laddat diggisen så skulle d vara ngt så är det bara att åka in.
Väskan är oxå packad (väskorna) En till mig och en till bebis. Staffan får ta med sig vad han ska ha med sig..
Behövs bara lite att tugga och dricka på för hans del ;) Ska ta och köpa lite energi dricka..eller nä det har vi nog i garaget. Som är till för groggar! Hehe.. men dom gör sig bättre till att han dricker dom i den situationen. Jag kanske med kan dricka dom, fast är inte så förtjust i det.. Men blir man pigg så är det juh super! ♦

Jag ska titta runt lite på tradera och så nu hade jag tänkt..se om man hittar ngt roligt! Somsagt man kan juh verkligen fynda där! :) Nya saker!!! Men jag vinner nästan aldrig när jag budar, hehe.. men det är kanske för jag lägger för litet bud ;)

Shit vad jag pladdrar...

Vi ses imorgon... Sov så gott när ni väl somnar...

Johanna och Bebis!
image362

Kommentarer
Postat av: Anna

En sak som slog mig häromdagen efter det att vi pratat om att väårlden e liten var den här historien, håll i dej nu Johanna!! haha! När jag va så kär i din man, då 12-13 år skulle jag ha party hemma, o mina kompisar som visste att jag tyckte han va såå snygg hade ringt till honom i hemlighet o frågat om inte han kunde komma o överasska mig på partyt genom att ge mig en kram o säga grattis! Snacka om att jag va nervös, o arg på mina kompis.. såååå pinsamt!! Han dök aldrig upp, haha! Taskiga staffan.. vem klandrar han? Galna 12 åringar som ringer hem till honom! Hua..!! Det va väl en skoj historia o läsa? ;-) Hoppas allt e bra med dig idag? Här har dagen börjat fel, sett fel på tiden till läkaren så jag fick åka hem igen... suck! Kram

2008-02-13 @ 13:00:05
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0