Jätte stjärnklart!

image421
*ser du stjärnan i det blå*

Precis varit ute och gått en runda med älsklingen.
Super härligt väder... kallt men mysigt!
Älskar när man blir sådär härligt kall om kinderna :)

Syster ringde innan, hon är rolig!
Det var norrsken och hon trodde det var ett tecken!
Ja vem vet?!?
Hihi...

Var på kvantum innan för att köpa hallonblands te.. men dom hade bara hallon te.
Köpte det och det var gottit...
Fick juh tips att hallonblads te skulle sätta igång bebis..
Ska se om jag hittar d imorgon!

Staffan är ledig imorgon :)
Advokaten kommer igen, puh!
Men sen har vi dagen tillsammans och DÅ blir det affärer!
Haha, sagt hela veckan men nu så...

Nu är det fiiiiilm som gäller..
image422

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shoppa lungt ! ;)

2008-02-28 @ 23:29:05
Postat av: Petra

hade dom inte på hanöhallen??? jag köpte friggs, grönt te va det. fast det var nog på maxi föresten om jag tänker efter. verkar inte funka på mej, hoppas du har bättre tur med ditt!

2008-02-29 @ 12:52:37
Postat av: Emma

nej asså RIKTIGT hallonblads the hittar du inne på naturgott i saluhallen i stan hihi, jag köpte det =)
hoppas olivia kommer i helgen!
japps ikväll är det mamma party, du får hänga med på det om några månader ;)
kramis

2008-03-01 @ 09:53:15
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0