En orkelös dag!


Uff idag vill jag bara sova! Är verkligen inte upplagd för denna dag!
Tråkigt för det är ju lördag och Han är ledig. Men men inget jag kan göra åt!
Har iaf varit ute o gått en 20 minuters runda i skogen.. Jätte kallt om öronen!
Staffan har satt upp tre spottar i hallen, en början :) Vi ska juh ha i hela huset (nästan)
Kommer bli fint!

Man ser inte så mycket av det på bilden, kommer bli mycket mysigt när här e mörkt och dom är
tända..

Sen igår blev gardinerna upphängda och en ny skänk kom med upp från Vellinge.
Passa perfa! Så den tackar vi för!

Ska hitta gröna fina ljus så man får upp lite färg med..

Ang Magnus lillebror så vet jag inte så mycket mer, men ryggen var nog
inte skadad! SKÖNT!

Melodifestivalen ikväll med godis! Ohh jobbigt att behöva åka o handla..

Todilooo på er....

Kommentarer
Postat av: Amme

Fint med spotar i taket, snyggt när man kan dämpa den me och få mysbelysning =))

2008-02-16 @ 15:43:55
URL: http://www.snuttetuffe.blogg.se
Postat av: Pauli

snyggt!!! Snygg tröja med, ny? Håret också långt ju, eller?? :)))

2008-02-16 @ 18:11:36
Postat av: Anonym

vill se bilder på erat fina hus. både inne och ute=)

2008-02-16 @ 18:11:45
Postat av: Mojan & Fajan

Mmm va mysigt, det börjar bli ett riktigt modernt hem.. och lite färg kan göra mycket. Alla små detaljer gör sitt.. Kramen från oss..

2008-02-16 @ 19:07:56
Postat av: Mona

Ja hej på dig Johanna.... Ni verkar ha det fint hemma.Hoppas allt blir bra med huset o er lilla sessa...
Jag ska bli farmor i juli så..Det blir oxå en sessa...kram från mig....

2008-02-18 @ 14:59:29
URL: http://monahararjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0