Lilla Vellinge!


Då satt man här - blivit bjuden på SÅ god middag. Mojan sa att hon skulle ge mig god och mycket  mat så jag kunde gå upp lite i vikt ;) Haha hon är rolig! Jag tycker det är mycket dumt om jag gör det men äta gottit ska jag göra iaf!

Imorgon ska jag in till stan och träffa Pauline och Engla - Maria och Elina. Gå på stan, det va lääängesen.
Ska bli kul!
Sen på onsdag ska mojan fajan jag och olivia köra över till Dk.. *wiiie*
Torsdag tänkte jag se om man kunde träffa Rose och Vera - har juh pratat om det nu väldigt länge :)
Träffa deras bebisar.. :)

Vill träffa Fia och Tuva med - så Fia om du läser och känner för att träffas så hojta.
:) Vill träffa er fina flicka!

Olivia fick fin fina kläder av mormor idag!


Saknar Staffan redan...

Kommentarer
Postat av: Carolin

Har sökt jobb på Telisol, men dom hörde inte av sig igår så jag antar att jag inte fick det. Va trevligt du verkar ha i Vellinge :) En annan förösker fördriva tiden så gott det går o det är inte lätt när det är kasst väder.

Kram

2008-08-12 @ 07:57:26
URL: http://kluddan82.blogspot.com
Postat av: brallan

Hej!

Tack så mycket för din kommentar på våra ultraljudsbilder på flickan :) måste säg att din blogg var intressant att läsa och vilken vacker tös du har! roligt att läsa andras graviditets berättelser och även efter förlossningen. lycka till med allt!

/malin

2008-08-12 @ 10:13:06
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Hej! Bebis gömde ansiktet, men flashade! Så vi vet! Men vi håller nog det för oss själva, så nyfikna i strutar får alla vara ett tag till.;) Fick ni veta när ni väntade Olivia? Kramar

2008-08-12 @ 12:05:45
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej på er...äntligen hemma, fick åka tillbaka till bb i lördags för vår lilla Tuva hade lite gulsot så hon har solat i 2 dygn. Klart att vi ska träffas, hur länge stannar du i Vellinge? Kram från Sofia och Tuva!!!!

2008-08-12 @ 12:36:31
Postat av: Jenny

Förstår att du saknar din Staffan redan ... Ja är utan min Benny hela veckor alltid =( han är bara hemma fre, lör ibland söndag .. Det är jobbigt =(

2008-08-12 @ 12:59:39
Postat av: Amme

Hoppas du har trevligt i lilla Vellinge

2008-08-12 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0