Ja varför inte

skriva ett till inlägg..
Har mycket mycket tråkigt.
Ätit 2 negerbullar och tänkte ta en till.
Inte bra men somsagt dödligt gott!
Olivia har precis sovit o sitter nu i sin sitter och leker med björnen.
Det är bra att hon kan underhålla sig lite iaf.
Ätit potatis har hon oxå hunnit med idag :) Hon gillar det - och har tillomed fattat hur man ska äta det.
När skeden kommer till munnen öppnar hon stoooort. *give me give me*

Nu ringde Staffan o sa att han va på väg hem. Tack!
Slippa gå här o uggla. Vi ska baka pizza. Mozzarella pizza Jammmiiee!

Om man ska skulle planera in en liten mamma träff.
Mammor vill ni?
:)



Bank bank skallebank!



Kommentarer
Postat av: hanna

ja hänger gärna på hehe.



vilken gladfis hon e =) söte!

2008-08-04 @ 17:15:15
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Amme

inte mamma ännu men vill ändå träffas

2008-08-04 @ 17:49:20
Postat av: Josephine

Hello mami. Ja, jag och Petra är nog på! Håller på att renovera ett helt hus just nu så det hade varit skönt med en "paus"! :) //Jossan & Vilda

2008-08-04 @ 18:29:33
URL: http://shooot.blogg.se/
Postat av: Petra

hehe ja klart vi ska träffas!!!

2008-08-04 @ 20:07:40
Postat av: Haaana

nej?! och ja tyckte det va konstigt för beth frågade mig om jag ville ha det utbetalt å då sa jag ja?! skitskumt. o hon ja snacka med idag ringde inte tillbaka så ja vetifan va som händer! !! skitarg hehe

2008-08-04 @ 21:08:19
URL: http://elliotminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0