Här är allt som det ska vara!


Men förstå att jag sov till 12 idag! Utan att Olivia var uppe - visst har hon varit vaken men somnat om.
Inatt vände hon sig till mage tre gånger. Tur hon gör det när hon sover då? Fast hon vakna ju av det.
Lilla sötnöt! Men lite läskigt såg det ut för näsna blev först helt nertryckt i madrassen. Men iochmed jag var där när hon gjorde det lät jag henne fortsätta för att se vad som hände. O ja just det helt plöstligt låg hon med huvudet uppe.
Duktig tös..
Sen skulle jag få henne att somna om - tog en timme - jag som var såå trött.
Ngt som hon vill ha när hon sover när är händernai min mun. Det kan göra ganska ont må jag säga.
O fast jag tar bort dom så kommer den lika väl in där igen. Hehe.. Ok inte om jag vänder mig - men då somnar hon inte!

Nu ska jag ta o fixa till mig sen ska vi köra över till Dk..
Tänk att man är där på 15 minuter. Synd brokostnaden är så dyr för annars hade man ju åkt över oftare.

Igår träffade jag flickorna.
*fina*

Nu ska vi ta på shopping humöret - inte så svårt ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Amme

Va mysigt och åka över dör lite shopping, hoppas du hittar massa fint!! Puss

2008-08-13 @ 16:06:52
Postat av: Karolina

Hajje favvisar !!



Hittade ni nå fint i danmark? Var ni på fields? Vill med !!!!! :)



Saknar er !!



Puss puss ....

2008-08-13 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0