Tjabba tjena hallå..


"i varje land land land man skakar hand hand hand på massa olika sätt"

Sjunger lite barn låtar *hihi*

Liten har precis fått mat och nu ligger hon och studerar sin lilla röda leksak.
Pratar med den, söte! Tror dock att hon kommer somna snart.

Igår fick jag tebax lite energi efter vi ätit.
Gick bort till ett par grannar som Staffan känner sen innan.
Gått i samma klass.
Bjöd på fika och så spana vi in deras fiiiiiiina hus! Så vill vi med ha!
Men man kan inte ha allt och det är ju så när man ser andras så är det så mycket man vill ha ha ha..
Sen när dom ser vårt så kanske dom vill ha som oss..
Ja vad vet jag?!?
Olivia sov nästan hela tiden. Dom hade kaminen igång så det va väldigt varmt. Därför hon va så slö tror jag,

=)

Dagen bjuder på lite städning och sen ska vi ut i solen..

Staffans projekt igår..





Stenar runt växterna...
Han kan han....

Puss från Mig
image602

Kommentarer
Postat av: Anna

mkt tjusigt!! Händig han e din man!! =)

Kraam

2008-04-21 @ 14:52:16
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0