Mätt..


Då har man fått mat i magen med. Var så sugen på berneésås..(snygg stavning) ;)
så jag va tvungen att göra det såklart. Så det blev kyckling, ris och såsen :)
O den va väl ganska fet så nu står det mig upp i halsen. Men men, det va gott så länge d vara *ler*

Vad har hänt mer idag?
Sov från 12 till 3. Blev galet trött o det va galet skönt att sova dom timmarna.
Sen har det blivit lite små städning och rakat benen..haha..Gör juh det med epilator så jag drar mig alltid så länge innan jag gör det. Som tur e så växer juh håret inte ut fråns 1-2 veckor efter så det är skönt. Synd jag bara kan göra det på vaderna. Hade varit perfekt att göra det överallt där man rakar sig för då hade man juh sluppit det på nga veckor. Men uff, det gör så ont!

Jag är så glad för jag ska få långt hår *ler*
Amelie har hjälpt mig, igen! Hon är juh faktist lite proffsig när det gäller sånt.
Jag är lite off..
Men iaf, hårförlängning blir det. Ska ge mig d själv i 25 års present =)
Inne i stan ska dom ha 7500 kr för det.
Själv kommer man betala 1000.. Galet bra!
Håret köpte jag på Tradera - 500 kr! (såklart helt nytt, äkta remy hår)
Hon som ska göra det tar 500 kr.
Perfekt!
Amelie gjorde det o det höll i tre månader, så bra sitter det!
Wiieee...Slippa klämmor o så.. =)
Man måste få piffa till sig lite fast man har bebis i magen.
Nu känner jag mig bara blek finnig och lönnfet!

Snart blir det tv. ID. Får hoppas det är ngt att se på..

image18
image19
Puss

Kommentarer
Postat av: Pauli

du är inte fet utan bara söt!
Ang kaffet så hade jag också fram till typ halva grav att jag ej kunde dricka. sen kunde jag med en extra sockerbit och extra mjölk :) väntar med spänning på magbilden PUSS

2007-08-28 @ 09:32:29
Postat av: Blivande moster Karolina

Toodilooo ..... skönt att sova :) Jag e me trött ... ska snart nanna jag med! Tänk, vecka 14 ...weee ... 26 veckor kvar ... det går snabbt :)
Å fisksprattlet kan mycket väl var fis(k)sprattel - men det kan även vara lillbäsen :) Snart kommer du känna mer !!
Kram

2007-08-28 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0