Halv 6 - svart ute!


Mörkerkörning idag och regnet kom! Kan väl säga att det inte var så kul men Staffan kör den "hårda" skolan, ska man lära sig får man träna. Och det är rätt. Men i stundens hetta kanske det inte är så lockande. Vi kör ju där det är en massa trafik men jag struntar i trafiken just nu. Iaf dom som ligger bakom och trycker en i bilrumpan. Kan dom inte läsa så är det upp till dom, och vill dom köra om i icke god sikt så är det deras problem.
;)
Annars tycker jag att jag är duktig. Staffan fick ett telesamtal under färden men jag visste vart vi skulle så jag körde utan att behöva fråga. Tillslut var jag framme, parkerat och allt.

Ngt som mer är himla kul är Olivia. Hennes mun bara går och går. Orden ploppar ut hela tiden.
Idag vid matbordet sa hon -Pifan farlig nääää! Näll. (Stefan är inte farlig, han är snäll) Alltså Stefan är Staffans bror. Och hon träffade honom igår så hon har väl suttit och funderat över det :)
Jaja det är en massa nu iaf och det blir roligare och roligare och se henne utvecklas.

Imorgon är det dax för dagis igen, det var ett tag sen.
Men hon har minsann inte glömt det då vi körde förbi med bilen och då pekade hon och sa dagiiiis. Nanna :)

Ska kolla lite på Boniers trafikskola nu.


Kommentarer
Postat av: hanna

ja tänkte på de häromdan , dom fyller snart 2 år!!! hur sinnes är inte det!!?.... tiden flyger iväg



2009-10-27 @ 08:30:49
URL: http://elliotminprins.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha va rolig =) det e så himla kul när det kommer nya ord varje dag! =)

2009-10-27 @ 08:37:42
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hahaha va sött! :))

2009-10-27 @ 10:13:14
Postat av: Gabby

Tack så mycket! Gulligt med alla dessa små meningar;) kramar på er!

2009-10-27 @ 14:33:54
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0