En trevlig dag!


Våffeldagen blev mycket bra..
Trevligt sällskap och god fika!
En söt Isak hade dom med...
Olivia sov princip hela tiden. Från 2 till 7..
Började skrika när vi skulle hem så det var tur vi hade nappen med oss...

Imorgon ska vi till babyproffsen o köpa babysiter och skydd till hjulen på vagnen..

Ska lägga mig nu snart men borde vänta tills jag ammat älsklings tjejen..
Hon sover juh nu...
Ovanligt hihi...

Staffan fixar till  smeten (lyckas) :)

 Såhär såg dom första ut, kan säga att det blev liiite missbedömning av måtten. Haha..

 Isak och Olivia

 Sova e d bästa jag vet..



O ja, det tycker mamma med just nu så hon ska inta sängen..

Sov gott!


image521



Kommentarer
Postat av: miian

åhh så söta bebisar =)
Hoppas ni får en bra dag!
Kram från mig och Lowa

2008-03-26 @ 14:04:12
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0