Trött i ögonen..


Dagen erbjöd faktist lite idag..

Vi har satt in bilbarnstolen i bilen nu, så nu är det oxå förberett.. Eller baslådan är det! Sen är det bara att klicka
på stolen sen när det är dax :) *snart hoppas vi*
Sen åkte vi till Staffans mamma o hämtade örngottet som hon sytt. Jätte fint blev d. Så nu kan jag ha den i vagnen.
Vädert har juh varit helt underbart idag igen så vi gick en ganska lång runda i skogen med. Det är ju bara att gå ut från deras trädgård så är man i skogen. Härligt!
Efter vi varit där skulle vi köra hem men jag ville åka till hans syster o hälsa på. Så vi körde inom..Skulle väl eg bara vara där en stund men vi var där i 5 timmar. Blev mycket prat och så såg vi på tv. Blev såklart bjudna på fika med..
Mycket prat om olika saker inom framtiden *håller tummarna* Behöver lite hjälp på vägen :)

Nu sitter jag här med jätte spänd mage! Känns som den är jätte gasig men det är den inte!
Mycket sammandragningar nu... Men inte så konstigt! Närsom kan juh lill tösen ploppa ut!
Trött är jag med så sängen lockar ganska mycket.. Får väl ta mitt pick o pack o gå in där snart..
Men väntar nog till Staff spelat klart!


Längesen men det var kärlek då med :)

Puss o natti.....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin bild på er :)

2008-02-12 @ 18:33:51
URL: http://schumme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0