Nej nej nej...


Hej!

Baaah jag är låst!
Olivia får ligga i mitt knä, kan verkligen inte lägga henne själv.
Men nu gav hon mig ett stooort leende och då är d juh värt d..
Jobbigt bara att man inte får ngt gjort!
När man tror hon sover gott så gör hon tydligen inte d.
:(
Ska sluta klaga!
Jag Älskar min dotter!

I Vellinge var det bra!
Blev god mat, trevligt sällskap och sen fick vi sova i en stoooor säng.
Lovely;)
Det blev en liten visning för nga släktingar.
Blev inte alla ju..

Beskådar underverket!

Kusin Sofia och Olivia pratar :)


Mormor vyssar..


Myser med världens bästa pappa ;)


Fina mormor och kusin o lilla viska..


Vi!

Nu har jag lagt ner Olivia och jag ska försöka att göra vid mig!
Socialen halv 6 ikväll, Staffan ska bli faställd pappa ;)
Hehe..


image584

Kommentarer
Postat av: Anna

sååå fina ni e!! =)

2008-04-14 @ 15:07:05
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Amme

så sött!

2008-04-14 @ 15:25:22
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Anna

ja, visst e det obehagligt!! Lider såå me hennes familj.. usch!

Du, kära goa Johanna, njut nu den tiden du får amma o myyysa! Tänk att sen kanske det dröjer om du nu ska/får uppleva det igen. Dessutom så är det ju inte för DIN skull som du väntar, utan för lilla grynets skull.. så skyll på det så länge du kan, hihi!! Har svårt att tro att du har speciellt mkt att gå ner... du e fin som du e! =)

Kramar

2008-04-14 @ 15:34:02
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Moster Karolina

Sötaste familjen ... å finaste släkten !!

Saknar er sååååååååååååååååååå :)

Puss puss (Olivia e' sååå fin sååå fin sååå fin .... å kläderna var ursöta :) )

2008-04-14 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0