Längesen vi sågs..


Hej!
Längesen nu, jag vet.
Varför är det så att vissa kvällar är det så svårt att natta barnen.
Tar sån tid och sen vissa kvällar somnar dom på två röda.
Olivia är lite småsjuk, feber o halsont. Fast febern har faktist hållt sig borta nu.
Bella växer o jag jag menar vad jag skriver ;) Stortjej har vi, varför jag fått två buddah har jag ingen anning om.
Ok Olivia är ju inte stor nu men som bebis hade hon oxå 100 "muskler" hihi. Aja, jag har väl grädde i bopparna.
Hon går upp och jag går ner - så det är ju bra ;)

Sommaren ska vara här nu sägs det och idag har vädert varit jätte fint.

Bjuder på lite bilder..






Jag njuter fortf av dagarna!!
Händer saker nästan varje dag and i love it!

Imorgon är det mammaträff på Martins rökeri, kan nog bli mysigt:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mad

Så det blev en sing =)

Jag tror dem kör helveteskvällar för att man ska uppskatta de lätta nattningarna ;) Eller så ger dem igen för alla nej man sagt till dem under dagen! En sak är säker. Dem paktar iaf..

2011-06-28 @ 06:37:08
URL: http://mamamad.se
Postat av: Mor & Far

Söta midsommar töser, kul att vi fick se lite bilder. Pussen <3

2011-06-29 @ 22:10:42
Postat av: Annie

Härligt att ha nåt att göra om dagarna! Är du nöjd med singen? Vi hade en till Linnéa när hon var liten men hon totalvägrade sittdelen och bara skrek. Ha de fint. Kram

2011-07-01 @ 10:48:07
URL: http://bandholtz.blogg.se/
Postat av: Annie

Jo det är klart, när dom är så små vill man ju ha dom vänd mot en så man kan se dom. Ja de hade ju varit kul faktiskt, Andy har börjat sin semester nu också så vi kan svänga förbi en dag :). Kram

2011-07-01 @ 20:42:25
URL: http://bandholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0