Vi testar

 Den 4 mars 08 när jag väntade Olivia så skrev jag denna i bloggen.
Det funkade inte så bra för hon kom ju 13 dagar "försent" ..
Eller hon kom 1 dag innan kontraktet skulle utgå..
Nu hoppas jag denna bebis kommer innan.
 

Bäste bebis,

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 110121

Som en sista åtgärd kommer jag tvingas lämna ärendet vidare till kronofogdemyndigheten då ingen hyra för perioden kommit mig tillhanda. För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig därför att flytta ut självmant.



Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma AB



Så kom nu lilla du - jag är ju så laddad!!!!

Satt och gemförde magen med Olivia och denna bebis.
Magen är sne just nu men det är inte bara det som skillnaden.
Denna magen är mer spetsig sen har jag ett stort hormonstreck.

Titta själv...

Då (utan hormonstrecket, som jag trodde att jag hade med O)


Nu! Är det en pojke där inne må tro?? Samma vecka 41.



Hoppas detta är sista magbilderna nu :)


Igår hade vi en riktigt trevlig kväll här hemma.
Staffans kusin Calle och hans fina Linda med barn var här och åt med oss.
Sen blev det kinecten.. Nästa gång ska jag oxå vara med- nu satt jag mest!
Kan inte göra så mycket ;)
När dom åkte hem satt jag mig i soffan, då fick jag läskigt ont! Blev helt kallsvettig. Tänkte såklart, YES nu börjar det hända ngt. Men nääääääää.......


Nu efter ha varit hos farmor och farfar så är Olivia trött och sitter och tittar på TomteTass.
Julfilm nu, jippiiee kajej!
Men bara hon är nöjd så..
:)


Trevligt lördag...




Kommentarer
Postat av: Carolin

man ska inte gå efter varesig hjärtslag/minut, form på magen, hormonstreck eller nåt sånt. Jag hade hormonstreck nerifrån o upp, var jämntjock överallt, magen var inte ett dugg spetsig o hjärtljuden låg på allt mellan 150-160 slag/minut o jag fick, som du vet, en pojke :) Hoppas bebis tittar ut snart så du slipper gå över tiden allt för länge :)

2011-01-22 @ 18:39:35
Postat av: Therese

Så fin du e. Klart du längtar nu. Jag blir bebissugen igen när jag ser din mage :) LYCKA TILL. kramar

2011-01-22 @ 18:59:18
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Pauli

ska bli spännande att se vad det är för filur!

Jag hade mer streck med stora E men hjärtljuden har stämt enligt skrock på mig,hur ligger erahjärtljud?

2011-01-22 @ 19:07:22
URL: http://http://paulibloggar.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åh, fina fina magen som jag är såå avundsjuk på! Håller tummarna för att det hela gör ännu ondare nu, hihi... Men visst, lite läskigt om du fick sådär pangont helt plötsligt. Tack för igår, supermysigt! Kram!

2011-01-22 @ 19:30:30
Postat av: Sandra

Finfin mage och så olika de är. Jag tycker också att denna graviditeten ser magen spetsigare ut och förra var den bredare. Spännande!

På mitt ultraljud fick jag höra att jag väntade en pojke. Ut kom en tjej.

Lycka till!

2011-01-22 @ 21:22:59
Postat av: jane

jag fick för mig att ni vet att ni väntar en flicka till?!? I vilket fall så hoppas jag verkligen att h*n kommer snart! Jag tippar på att du har ditt knyte i din famn imorgon;)

2011-01-23 @ 08:33:12
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Frida

ÅÅÅ så fin du är!! Jag tycker dom sista bilderna från sidan tagna är rätt lika.. :) Men inte dom andra, vilket tydligt streck du har nu.. :-) Jag trodde ni hade kollat könet.. men då hade jag fel. Spännande:) <3

2011-01-23 @ 08:33:59
Postat av: Mad

Ahh va fin magen är! Men förstår att du vill ha ut bebis nu! =)

2011-01-23 @ 09:14:03
URL: http://mamamad.se
Postat av: Johanna

Vi har kollat könet - men det var inte lätt att se så hon sa att det är NOG en flicka till. Sen sa hon att vi skulle titta på det igen för att vara säkra, men dom två ggr vi har varit inne och tittat igen så har bebis inte visat sig..

Men jag hoppas det är en flicka för har inget pojkigt hemma ;)

2011-01-23 @ 10:25:10
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja nu får den minsann komma ut!!! :)

Vi är ju nyfikna här!



Åh, jag e inte avis på dej nu.. samtidigt som jag är det. Väntan är så jobbig, men när den väl kommer är det den mest härliga känsla som finns!!



All lycka till, kramar

2011-01-23 @ 10:42:04
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Jo

Lycka till och hoppas att allt kommer gå bra :) Kram

2011-01-23 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0