Hoho?


Tecken tecken tecken!
Väntar bara på att det ska hända ngt..
Vill så gärna ha ut liten bebis nu - få snuffa på och bara lära känna denna lilla person.
Jag hoppas innerligt att allt kommer gå bra med förlossning, man kan ju nojja ihjäl sig.
Hoppas att liten är frisk! Man kan ju aldrig veta. Många tankar flyger runt!

Staffan har fått städnojja här hemma. Hur bra somhelst.
Garaget och tvättstugan är i toppskick - nästan :)
Han har satt upp den nya byrån (på tiden) - så jag kan lägga i alla bebiskläder.
Vagnen är ihopsatt - ska bäddas.
Jag fick ett ryck och tog tag i vår gadrob, där stod saker som vi satt dit sen vi flytta hit. Alltså tre år!!!
Nu är det julsakerna som ska ut sen ska jag STOR städa inne. Men med barn blir det grejjer framplockat ganska snabbt igen. Men men det är sånt man får ta. Damma och dammsuga kan man ju inte göra för ofta eg. Jag älskar och trivs bäst i nystädat men det är ju inte alltid man orkar! Vi ska ut o leta tapet till bebisrummet i helgen med.
Har ni nga tips på fina stilrena tapeter? Behöver inte vara "barn" tapet..
Olivias rum är katastrof, grejjer överallt! Där ska det rensas!!!!!

Nu ska jag nog ta o spela lite Kinect, somna på soffan med Olivia innan så jag är pigg nu!
Staffan står just nu o boxas :)



Kommentarer
Postat av: Mia

Vi slängde upp en billig non voven tapet i grått. Köpte wallies med nallemotiv o sånt. Det blir inga fläckar efter dom då man tröttnar o tar bort dom från tapeten. Perfekt. Tapeten kanske kommer bli utsatt senare, för kritor o sånt, därav det billigare valet av tapet

2011-01-07 @ 00:49:03
Postat av: Karolina

Tiden kommer gå snabbt .... snart minns du tillbaka & får lite panik över hur snabbt allt går ... :P



Njut av den sista tiden med bebis i magen .... snart håller hjärtat dig vaken - hela tiden :P



Pussar

2011-01-07 @ 07:35:22
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej!



Nu är det nära för er, vilket datum är beräknad nedkomst?



Vi håller på att bygga ut och renovera för fullt här hemma, med stor anledning av att vi ska få tillökning.

Jag har valt en superfin stilren klassisk tapet från Midbec till lillebror. Denna är vit och beigerandig. Midbec har jättefina tapet om man gillar det stilrena och klassiska. Till Milton har vi valt en stjärntapet i marinblått och vitt.



Kram på dig!

2011-01-07 @ 19:38:13
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0