110101


Då är vi inne i år 2011.
2010 har gått så snabbt men eg har det hänt rätt mycket.
Vi har ju hunnit med två utlandsresor och vi har skapat ett nytt liv i magen som snart kommer komma ut till oss.
Jag har varit på konsum och jobbat lite och även inom kommunen som "assistent"...
Två bröllop och ett dop. Vi har fina besök här hemma..
Ja det är mycket mer som hänt och visst har det funnits dagar som bara gått med..

Igår blev kvällen en myskväll med god mat. Olivia höll sig vaken till halv 10 ungf..
Sen spelade vi Kinect, skit roligt!! Men oj vad varm jag blev när jag boxades med Staffan :)
Bowla gjorde vi med o jag vann faktist en gång ;)

Nu ska S göra pannkakor och sen ska vi ut och gå.
Olivia behöver få frisk luft, hon är så trött!





Vecka 38 - 20 dagar kvar..


Kommentarer
Postat av: Caroline

God fortsättning på er! :)

2011-01-01 @ 16:51:45
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Mor & Far

Mysiga familjen, ser jättemysigt ut. Ni är så söta. God fortsättning. Kramen <3 <3

2011-01-01 @ 21:34:49
Postat av: Johanna

Gott nytt år på er, Olivia är verkligen sjukt söt :) Kram

2011-01-02 @ 10:38:16
Postat av: Karolina

Ibland är det inte helt fel att bara vara lilla familjen - även om man kanske hellre vitt fira nyår med flera ... men det kommer komma fler aftnar att fira :) Kanske kommer ni upp till oss kommande nyår? :) Puss

2011-01-02 @ 22:08:00
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0