11 dagar kvar



Det är snart sovtajm här. Har varit trött hela dagen!
Har mer och mer sammandragningar nu - 11 dagar kvar!!
Hade varit roligt om bebis fötts imorgon, då blir det ett lätt personnr 110111 :)
Men nä så kommer det inte bli. Väntar spänt på att Kusin Sofia och Frida ska ploppa ut sina skatter.


Imorgon är det dagis för Olivia. Kom inte iväg idag av olika skäl.
Ett av dom är faktist att precis utanför oss till bilen är det isbana.
Och jag vill inte hålla i Olivia o trilla med henne. För hennes, magen och min skull..
Nu är det sandat så nu kan man iaf ta sig ut..
Sen att vi sov till 10 är en annan femma ;)

Mvc besök och sen fika på bibblan med tjejerna står oXå på schemat..




 
Nappen skulle lämnas till tomten men så blev det inte - nästa jul så ;)
Eller tröttnar hon på den innan dess! :)


Sov gott folk!


Kommentarer
Postat av: Frida

11 dagar kan bli När som helst;) Jösses så spännande! Känner du rädsla för förlossningen? Pratar ni mkt om det hemma? Jag ville iaf bara hinna säg Lycka till! Hoppas du visar liten sen:-) Vad blir det för namn?? Har för mig att du nämt Ebba innan.. eller?!:) Kram

2011-01-11 @ 07:00:01
Postat av: Karolina

Härligt med lite fika..... & snart är det daX för bebben att titta ut ler Blir spännande.....

2011-01-11 @ 08:04:47
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Bella

Hon kan ju ge dem till påskharen annars =) Här är det så spännande nu att läsa, snart dax =) Lycka till

2011-01-11 @ 18:17:55
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0