Så mycket


Åhh sitter och tittar på en massa inredningssidor.
Har så mycket som ska göras här hemma.
Datorrummet ska bli barnrum och det nya rummet ska bli data/gästrum.
Nya tapeter ska upp i storarummet o ja i alla dom andra som jag nyss nämde med.
Spottar i taket o bla bla bla..
Vi ska börja med data/gästrummet - ska ut och leta tapeter imorgon.
Ska hitta ngn fin och skön bäddsoffa med. Hittat en på Ikea som vi ska kolla upp.
Skönt när allt är färdigt men undra om det kommer bli detta året ;)
Barnrummet är inte panik men som det ser ut i vårt datarum nu, så vill man bara göra vid..

Jaja allt tar sin tid och jag hoppas Staffan och jag kommer komma överens hur vi vill ha det ;)


Kommentarer
Postat av: Mad

Åhhh va kul å inreda!! Wiiie =)

2010-09-25 @ 07:22:44
URL: http://mamamad.se
Postat av: Josefine

Det är så kul att renovera och allt det där som kommer till, fast inte när man är mitt uppe i röran och stöket, det vill man helst slippa.

Men det som kommer efter, inredningen, de små detaljerna mm, det är så himla kul.

Ha en bra dag/Jossan

2010-09-25 @ 08:38:22
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/
Postat av: jane

ny maggebild snart? ;)

2010-09-25 @ 10:06:18
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Förstår dig precis! Har en massa här hemma som vi skulle vilja fixa med och nu när man går hemma och är mammaledig får man en massa idéer på hur man vill ha det.... Dessvärre kostar ju allting =(

2010-09-25 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0