Borta bra

men hemma bäst!

Har haft en helt underbar resa med strålande väder. Lite för varmt men vattnet låg på 31 grader så där låg vi i allt som oftast! Saknaden till Olivia var stor - väldigt jobbig. Gjorde lixom ont i kroppen! Nu är vi hemma och samlande! Ska krypa ner till henne nu och sova skönt. Känner mig helt full av missad sömn. Åkte ju på natten igår och kom hem till en tjej som vill upp efter 3 timmars sömn för oss. Så ja - till sängen!
Är så tacksam över att mina föräldrar ställde upp som barnpassare. Olivia har haft det toppen!!!


V 22


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är jätte fin som gravid!

2010-09-15 @ 15:50:41
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Ina

Ja du vet ju vad jag tycker men måste säga det igen: du är sjukt fin!!!

2010-09-18 @ 19:39:20
Postat av: Johanna

Du är så otroligt vacker! Hoppas ni hade en underbar resa :)

2010-09-19 @ 23:29:42
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Jessica.O

Vilken hot mama.= ) Hoppas ni samlade lite par energi på tu man hand. Jag tycker det var toppen att ni valde att åka bara ni, det ska jag & älsklingen oxå göra nu innan nr2 anländer. Ha det så bra & hoppas du för en bra fortsatt graviditet. *kram

2010-09-21 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0