31 oktober


Medans jag tittar på Beck så små bloggar jag.
Har precis ätit en massa morötter, gurka och minimajs. Och såklart dippa. Jag gillar inte dippa annars men till grönsaker är det så himla gott. Staffan har somnat här brevid mig. Han ligger under täcke och klagade över att han frös. Själv sitter jag är så fruktansvärt varm. Öppnade dörren men fick snällt stänga den igen. Olivia den stackaren har såklart blivit JÄTTE förkyld o med feber. Det var bara för jag sa igår när jag träffade Jossan att Olivia klarat sig från sjukdomar nu.. Så mycket som hon nyst och snorat idag lite grymt för en så liten tjej. Sen har hon klagat över magvärk och gått på toa 5 gånger - kan det vara ngt som hör ihop? "Farmor" sa att man kan bli förkyld i magen med?!? Aja vi får se hur hon är imorgon. Annars har hon ju varit glad o så - somande inte fråns 9! Och då var klockan eg 10 i hennes tidsrhytm. ZzzZzz...

Ny vecka imorgon - lämna tillbaka Viska står på schemat. Skönt för henne, Olivia kan vara ganska elak mot lillvovven. Hon tycker väl att hon är mycket större än henne och kan bossa.. Så snart är hon hemma i sitt vanliga lugna hem... Vi har kommit på att vi ska inte ha ngn hund! Staffan ville gärna det innan.. Men det är verkligen mycket mer jobb än man tror. Så det är bra att man kan låna ju ;)


Nu slutar filmen och jag ska ta o göra mig redo för sängen.


V 29 - dock är magen rundare och större, tröjan som döljer..

Med denna bild säger jag Kärlek & Godnatt..


Kommentarer
Postat av: Mor

Hemma igen, hörs av imorron. Pussen

2010-11-01 @ 01:03:52
Postat av: frida

Vad fort tiden går, snart är ju bebis hos er:) Verkligen jättefin mage! O vilken fin bild på far & dotter, måste vara underbart att se!

Hoppas ni får en härlig vecka o att förkylningen försvinner!

2010-11-01 @ 08:23:43
Postat av: Linda

Jättefina bilder, på er allihopa!

Håller med om det där med hund, vi vill också gärna ha en, de "perfekta dagarna" osv, men nä, vi har inte den tiden att lägga på en hund. En svart fransk bulldog...åhhh...



Det har ju gått magsjuka på salvia...kanske är en blandning av det och förkylning stackarn har fått?



kram!

2010-11-01 @ 09:27:19
Postat av: Caroline

Vilka fina bilder och vad fiiiin du är i din mage Johanna!



kram kram

2010-11-01 @ 18:54:22
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Denise - Mamma till Tilde

Du passar att vara gravid, ser så fin ut=)

2010-11-01 @ 19:45:54
URL: http://vartmirakel.blogg.se/
Postat av: therese

så fin du är!! =) härlig bild på pappa o dotter =) kram

2010-11-01 @ 21:52:24
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: jane

fin header! Och fin mage börjar bli stor ju=)

2010-11-02 @ 17:41:41
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0