Sitter och spanar



Här sitter jag och är super förkyld - det som är skönt är att det inte känns så mycket utan mer hörs och att näsan börjar rinna. Olivia är på dagis och jag tänkte ta en promenad och hämta henne sen. Underbara väder.
Hon blir så glad när man ska gå hem - då går hon på lite upptäcksfärd och babblar hela vägen hem.. söt!

Satt och tittade på kläder och hittade lite söta saker som jag ska kolla upp när jag är i stan.
Hittade fina saker till Olivia som hon kan ha på nyår ;) Lite tidigt men hon hade blivit så glad. Hon älskar ju "fin" kläder - så till nyår ska jag piffa upp henne med detta..








Sen får vi se hur det ser ut i verkligheten - ibland är saker mycket finare på bild ju.




Nästa vecka ska jag och Olivia köra ner till Vellinge - vi ska hämta Viska som vi ska passa :)
Då hoppas vi på detta vädert så vi kan gå många "långa" promenader - Olivia kommer väl gå med henne mest, brukar bli så :) Tur Viska är så liten o snäll..



Ha en härlig dag


Kommentarer
Postat av: Anna

gud va söta nyårskläder/accesoarer!!

2010-10-12 @ 11:35:54
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda Håkansson

Klänningen finns på Lindex, har sett den där Tänkte köpa den till Minna,såå söt!!!

2010-10-12 @ 14:52:03
Postat av: Karolina

Fiiin fint <3

2010-10-12 @ 15:49:26
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Gabby

Ja det var en kanonbra kväll!=) Kul att göra lite annat ibland. Allt är jättebra med oss här hemma. Hoppas ni också har haft en bra dag, kramar!

2010-10-12 @ 16:44:48
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0