Godis glas!


Varför fanns inte dom här glasen och flaskan när jag var på Ikea?
Vill ha!
Passande namn till oss här hemma / Godis!


Fina!

Idag har jag haft en fikadejt med Amme.
Det var alldeles förlängesen vi sågs - går två år verkligen så snabbt?
Nu hoppas jag att vi träffas snart igen :)
Hämtade Olivia kvart i två och efter det körde vi till "farmor" där kusinerna vänta.
Olivia var glad men inte på sitt bästa humör - trött! Blev bjudna på pannkakor, gottit.
Väl hemma var hon mest jätte jobbig eller är det jag som har tålamod minus noll nu.
Tur jag fick ett bra besked innan - S kommer hem på fredag! JIPPEEE - då är vi samlade igen.
Olivia behöver sin pappa hemma och jag behöver min sambo! Vi behöver vara en familj som umgås och hittar på roliga saker tillsammans! Bada står på schemat! En valros och två fina. Det kommer gå bra. Frågan är om jag har ngn bikini som passar - det ska jag kolla upp!


Sova nu - godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, vem är valrossen? Du är så fin så fin Johanna!

Blir det furuboda? Calle sa i morse att han gärna ville göra om förra fredagen nu på fredag, så eventuellt blir det bad för oss också. Vi får se! kram kram

2010-10-28 @ 09:27:00
Postat av: Johanna

Du är snäll du Linda :)

Vi får se om det blir bad imorgon - det var menningen att S skulle komma hem imorgon mitti men det bli nog inte från eftermiddag och då är han säkert så trött att det inte blir av. Hade varit kul att träffa er där:) Vem vet vi kanske ses!

Olivia har låtsas lekt med Elise här hemma idag hihi..

Kram

2010-10-28 @ 20:46:03
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, så gulligt av henne! Det blir inte nåt bad för oss heller idag i alla fall, vi blev hembjudna till min bror. Men vi får ses o leka o fika snart igen!

2010-10-29 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0