24 oktober

Idag är det precis två månader kvar tills det är julafton. En julafton som jag sett framemot från förra julen men nu är den inte lika längtansfull men det ska ändå bli mysigt ♥ Skulle ju firat med syster och familj men det blir inte så. Men man kan inte få allt man vill. Dessa 100 mil kan ställa till det.

Igårkväll hade vi besök av Maria och Mårten, det blev en filmkväll med en massa godis;)
Alltid lika trevligt att ha sällskap!
Idag har vi haft en dag hos "farmor och farfar" - blev bjudna på kallops - så gott.
Cyklade dit o hann precis innan regnet kom. Det börjar ta emot nu även med cyklen.
Puh! När vi kom fram så var det d första "farmor" sa - Vad tjock du blivit. O yes i know!

Nu måste jag ta kvällsrundan med Viska.

Bjuder på en bild av min dagistjej :)
Är stolt över det, att hon lixom ser glad ut!
Förra året blev det inget för då var hon ju skräckslagen ;)
Fick även med färg - men tror Olivia ska ge bort dom i julklapp *ler*



Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: carro

Jeez, verkligen jäääättesöt liten tjej!!

2010-10-25 @ 08:40:51
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: Hanna

aww jättesöt! Rolig tröja med! :D



ses nästa vecka ? kram



2010-10-25 @ 13:53:25
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: jossan

Jag ska kolla upp en dag då vi kan ses, skickar ett mess sen.

jag gick upp mellan 20-23 kg med 2-an, 28 kg med 1-an. Men magen med 2-an var så spetsig så att huden sprack. Alltså fick jag mer bristningar andra gången. /kram

2010-10-25 @ 14:20:18
Postat av: Malin med 2 busfrö

Verkligen fint foto ;)

2010-10-25 @ 19:20:42
Postat av: Mor

Stolt mormor, så fint foto. Här uppe ska det hinnas med en massa, vill ju så mycket. Idag har det blivet trädgårdsarbete och Birsta. Ridlektion för Tindra och allt vad som hör till, jätte duktigt är hon, lilla Ebba har ju en massa eksem stackaren. Hoppas ni har det bra. Pussen Mor

2010-10-25 @ 22:25:26
Postat av: Anna

ååh så fin!!

2010-10-26 @ 19:44:26
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0