Snart så..


Fin kall skön morgon vi haft. Nu börjar det bli lite grått tycker jag?
Hatar att skrapa rutorna när man är lite små stressad. Idag låg vi i sängen till halv 9 - Olivia ska vara på dagis kvart i ;) Måste ta ta i lite städning här hemma - min dotter och faktist min sambo är höjdare på att ta fram saker sen glömmer dom nog bort det. Det är väl Ok att O gör så men S då ;) Ngt som är störigt är när dom leker på rummet så har jag plockat undan på dagen. Sen när dom är klara där inne - hur tror ni det ser ut? Så då blir det att jag får plocka igen. Orkar inte säga till S hela tiden.. lalalaaa.. män!
Men han är duktig på en massa annat, som tur är! :)


På fredag är det dax - då ska denna gravida kvinna sätta sina fötter i Ullared ;)
Känns mindre bra att det är barnbidrag och en fredag - men men man får ta det som d kommer..




Längtar efter syster m familj..


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe. typiskt män, K e likadan härhemma. Orkar inte säga till hela tiden. Tur dom är bra på andra saker iaf hihi.

Roligt du ska till Ullared. Vi var där för en 1½ månad sen, men jag vill dit igen. Får se om det blir så el ej.. Hoppas ni slipper trängas me massa folk. Puss

2010-11-16 @ 12:06:13
Postat av: Mor

Japp, det ska bli väldigt spännade på fredag. Tur jag inte har någon inköpslista för dagen F. Ska bara lulla omkring med min tomma vagn.hihihhi. Pussen

2010-11-16 @ 19:21:10
Postat av: Frida

Ullared är det bästa som finns fyndafynda ;) Tyvärr har jag inte varit där sen förra hösten. Det är bra tid att åka nu så hittar man säkert julklappar och juldekoration:-) Män är sånna "över lag".. strör saker här och där.. sen "glömmer" eller VET dom om att vi plockar undan sen .. hehe. Min man är likadan.. går in med skorna så fooort jag dammsugit och sprider ut sina saker i hela huset. Men men..!!! Bästa dagen till dig.

2010-11-17 @ 06:51:51
Postat av: Johanna

Amme - hoppas jag hittar en massa fynd när vi ska till ullared, ska bli kul att komma upp där.



Frida - haha ja det där med att gå in med smutsiga skor har jag varit med om en massa gånger. Ibland kan man ju undra hur dom tänker. Dom vill nog att man ska gnälla på dom liiite ;) Ha en fin dag du med.



Kram

2010-11-17 @ 09:23:18
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0