Pepparkaksbak..


Här sitter jag och nästan somnar. Men jag ska snart gå och lägga mig - njuter lite av brasan som S tände för en stund sen - nu ligger han o sover brevid mig. Vi satt igång en film men våra ögon ville inte eller orkade inte så vi får ta den imorgon.

Haft en Ok dag! Myst med Olivia, vi har haft pepparkaksbak och en massa julmusik. Staffan kom hem tidigare från jobb. Olivia och han åkte lite pulka tills hon kom in o skulle kissa. Då fick vi ringa 1177!
Imorse när hon kissa så skek hon av att det gjorde ont - jag trodde att det var att hon kanske behövde tvätta sig så hon fick duscha o sen få salva. Sen kissade hon igen o kunde knappt sitta kvar så mycket som hon knep o grät! Sa till S att hon måste fått UVI. Kontaktde sjukvårdsupplysningen och dom sa att vi skulle åka in o kolla för det var säkert UVI som vi trodde. Tog ett kisseprov här hemma efter en massa dricka från oss. Annars ville hon inte kissa ju... Väl inne så gav vi dom provet o så men det visade inget! MÄRKLIGT!!!
Men vi får avakta - har hon ont imorgon igen åker vi in o kollar det IGEN!  För inte ska det göra ont att kissa och att det inte är ngt?! Hon har ju suttit en massa i snön. Jag själv kan inte sitta i kyla utan att få det - hon kanske är lika känslig? Återstår att se..

Imorgon är det iaf dax för julpyssel på dagis - kul! Ja jag ska faktist engagera mig i att pyssla detta året.
Det var S som stod för det förra året. Men alltså pyssel har aldrig varit min grej - tyvärr!!!! Men alla kan ju ändra sig :)

Går in i vecka 33 om nga minuter...




Kommentarer
Postat av: hanana

stackars olivia! =(

här ska de med pysslas ja köpt lite pysselsaker på eko igår, vi får se ifall de blir nånna snygga kreationer haha, ja tvivlar på det! =D

2010-11-27 @ 07:03:04
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Caroline

Stackars liten - ajaj!



Så söt hon är i sitt långa hår! Får nog hålla hårt i henne sen ;)

2010-11-27 @ 14:42:46
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0