Mvc



Har varit på MVC idag och hört underbara hjärtljud från lillasyster.
Dom låg på 136.
Vägde mig gjorde jag oXå - 65 stadiga kg. Väger mer nu än vad jag gjorde med Olivia i magen!!!!
Mätte bulan o den hade växt en massa från förra gången - från 26 till 30! Haha hur ska jag se ut? Det är ju HELA 9 veckor kvar (snart bara 8)..
Allt såg bra ut o jag måste säga att änslånge har jag haft en super bra graviditet! Ska verkligen inte klaga.

Fick hem korgen som hon ska ligga i ibörjan. Mysigt. Den är ca 40 år gamal. Staffan låg oxå i den ju och lilla Olivia. Ska göra vid den o tvätta av den så den luktar gottit. Olivia skulle såklart ligga i den när vi fick hem den men det gick ju ej! Då blev hon jätte ledsen. Hur ska det gå sen när bebis är ute - hon kommer ju vilja testa alla saker hon gör - säkert!

Nu ska jag snart hämta hem stortjejen sen kommer Linda, Elise och Millie hit och leker.
Hoppas verkligen O är på bra humör!!!!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0